opakowania na produkty

Jakie zatem powinny być opakowania, jeśli w pewien sposób są one tak ważne? Czego wymagać od grafika, kiedy decydujemy się na nowe logo firmy, na nowoczesną reklamę, co powinniśmy widzieć, kiedy patrzeć będziemy na wytwarzane i sprzedawane przez nas artykuły? Warto chwilę się nad tym zastanowić i nie zbagatelizować problemu.

Przede wszystkim takie opakowania na produkty, które odniosą sukces i przyciągną spojrzenia przyszłych klientów są tymi, które dostosowane zostają w sposób perfekcyjny do grupy docelowej – lub większej ilości takich grup. Zupełnie inaczej mogą wyglądać torebki papierowe dołączane do zakupów w osiedlowym warzywniaku niż te, za które płacimy kupując w luksusowym sklepie z żywnością ekologiczną. Należy się zatem zastanowić kto będzie zainteresowany naszymi usługami – a co za tym idzie, ile wydać pieniędzy na grafika. Czasami nie ma sensu specjalnie się wykosztowywać – jeśli osoby, które mogą zainteresować się tym, co sprzedajemy, nie są posądzane o posiadanie zbyt wysmakowanego gustu artystycznego, niepotrzebne nam będzie projektowanie czegoś, na co wydamy przesadnie dużo. W innych przypadkach jednak, jeżeli trafimy na odbiorców wymagających, którzy wiele w życiu widzieli i mają szeroki wybór – zwykły papier do pakowania może stanowić różnicę, przelać czarę goryczy i zaważyć o tym, że zamożny klient wybierze nie dasz sklep, ale konkurenta. A o tym chyba niespecjalnie marzymy… Pamiętajmy więc, aby zastanowić się czy decyzje, które podejmujemy na tym etapie są słuszne.

Źródło: torebki papierowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *